jag är kär i en ängel

hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget
och nu går hon runt här inne i huvudet
och jag går mot henne vart jag än går

jag är kär i en ängel..
.

Ikväll är det denna låten som spelas om och om igen i mitt huvud, Jag är kär i en ängel, en låt som har misstolkats av vissa men som säger mer om kärlek än många andra.
Jag sitter här i min härligt gröna fåtölj, med mitt te, lyssnar på musiken och bara njuter. Just nu finns ignet annat än musiken mitt te och jag, allt annat är långt borta och jag har inga planer på att ta mej närmre tankarna på allt som vardagen består av.

...Men hennes vänner på restaurangen
tror de tyckte jag var dum i huvudet
men jag visste att hon inte brydde sig.
Jag går mot henne vart jag än går
Jag är kär i en ängel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0