lördag - 24/1 - 09

Idag va det kalas, vilket i mitt fall menas att vi är ca 30 pers som tränger ihop oss på en så liten yta som möjligt idag var det vår lägenhet ^^.

mamma 40 å jimmy 25 så va det

innan kalaset så träffade jag Felicia och stina (som kommit upp från Blekinge ändast för detta kalas:P)

efter massa taco buffé så drog jag fillan stina å julle oss bort mot stan, CHBG fick det bli.
jullan drog efter nån timme vi andra tre satt kvar i 5 timmar ^^ ända tills de stängde då  traskade vi hem där ifrån.

kom just hem.
det har vart jättekul idag, både att träffa kära släkten och att träffa stina igen. Hon är en trevlig prick som pratar lika mkt som jag ^^ haha

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: fillen

det var fantastiskt rolig dag!:D

2009-01-25 @ 16:02:15
Postat av: Anonym

Det var sjukt roligt!!

2009-01-26 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0