"your body is a wonderland"

Medan jag ligger här i min säng, med världens snyggaste påslakan i, dricker cola och lyssnar på musik kommer ångesten smygande.
Jag har inte övat på min pianoläxa på hela veckan....
Även om jag vet att jag kommer ångra det imon så funderar jag på att inte öva överhuvudtaget, jag känner helt enklet inte för det. Jag får helt enkelt möta Anettes besvikna och lite smått sura blick ännu en fredag, om inte mina tankar ändras.
Jag ska försöka bättra mej!

Förövrigt så är volleyboll as kul, jag ska bli bra!
Och vi har startat ett korplag i fotboll nu också, RHCC FTW!!! Det ska bli gött!

Måste snart sova, ska nog ut och springa med brosan innan skolan imon.

ha det fint, njut av dina dagar!
hitta på massa saker!

"your body is a wonderland"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0